:::Ahlan Wa Sahlan / Welcome To DPP RAUB BLOG:::

::: Gunakan Mozila Firefox Browser ::

Katak Oh katak ....Entahlah ..Anda Semua Baca lah ...kisah dibawah..

>> Sunday, June 7, 2009

Sekali ini sudah melampau dan tindakan lebih sudu dari kuah apabila Anggota Parlimen Pasir Mas Datuk Ibrahim Ali mendesak Satu kajian secara ilmiah dan akademik perlu dijalankan oleh rakyat Kelantan bagi menilai semula tahap kepimpinan parti PAS di negeri ini selama 20 tahun pemerintahan parti itu. Beliau juga ialah Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa).

Apakah hak beliau untuk campur tangan dalam pentandbiran dan rumahtangga PAS. Tidakkah dia sudah tahu nyawanya sudah hampir sama dengan nyawa ikan, dan beliau sudah tidak ada lagi tempat di dalam PAS. Ditambah dasar tidak mengenang budi dia sudah benar-benar dibenci oleh pemimpin dan penyokong PAS.

Paling malang UMNO pun bagi saya sangat berhati-hati untuk menerima "raja katak" ini.

Kata Raja katak lagi "Apa yang kita lihat, pemimpin di negeri ini sekarang hanya menghabiskan masa berpolitik sepanjang masa dengan berceramah tanpa henti dan memburukkan pihak lain tanpa berusaha untuk meningkatkan taraf hidup rakyat,"

Beliau turut menyarankan supaya rakyat negeri ini lebih celik dan melihat sendiri tahap pembangunan negeri pada masa ini.

Nak termuntah meneliti nasihat raja katak diatas, macamlah dia lebih hebat dari Tok Guru Mursyidul Am yang mampu memberi ceramah setiap minggu di hadapan Peja PAS di Kota baharu sehingga mampu mendidik rakyat kelantan kearah takwa kepada Allah SWT.

Tidakkah beliau sedar pilihanraya ke 12 yang lepas sebenarnya adalah lebih dari kajian ilmiah dan akdemik malah merupakan gambaran dari hasrat yang telah dilahirkan dalam bentuk kertas undi bahawa kepimpinan PAS adalah yang terbaik di Kelantan sehingga dari penggal ke 11 pentadbiran di kelantan yang PAS cuma memiliki kelebihan satu kerusi, telah bertambah dan menyisakan cuma 6 kerusi kepada BN.

Kenyataan Ibrahim tidak lebih untuk mencari populariti dalam keadaan dia sudah bersiap meninggalkan dunia politik yang beliau warnai dengan aksi lompat yang tidak dapat ditandingi oleh sesiapaun setakat ini.Sumber (C.I)

0 comments:

About This Blog

Lorem Ipsum

  © PAS Kawasan Raub Blogmaster Dewan Pemuda PAS Raub 2009 "Gemilang Islam Dibawah Kepimpinan Ulamak

Back to TOP